Monday, February 22, 2010

Penawar bagi penyakit G6PD - sel darah merah pecah

Salam kepada semua pembaca. Sebentar tadi saya ada menerima panggilan dari seorang ibu yang bertanya tentang penawar untuk penyakit G6PD ini.

Kepada ibu prihatin tersebut, cuba amalkan dengan istiqamah produk ini, insyaAllah mudah-mudahan diberi penyembuhan olehNya.

1) Evergreen Centella - amalkan 2 kali sehari / 2 sudu teh sekali minum. -Pagi dan Malam semasa hendak tidur.

2) Spirumadu - Gabungan Spirulina dan Madu, Subhanallah amat berkesan untuk menguatkan kembali tisu2 dan sel2 yang pecah atau rosak. Madu adalah sinergi yang mempercepatkan lagi proses pembaikpulihan 13 x ganda di samping seperti yang Rasulullah S.A.W. syorkan kepada umat Baginda - madu adalah penawar segala penyakit. (Sama juga pagi dan malam)

3) Untuk menambah darah amalkan Health-B (HB) : pagi dan malam. Jika kanak-kanak, bukakan kapsul (2 kapsul sekali pengambilan) campur di dalam minuman (air masak / air minuman) Paling afdhal untuk kanak-kanak goncangkan 300x HB dan air yang telah dicampurkan, setelah itu diberi minum. (Petua terbaik dari Tn Haji Ismail)

UPDATE

Jangan lupa IMT drink untuk anak tersebut. IMT adalah minuman seperti air cap badak, menyejuk badan dan kelebihan IMT adalah untuk meningkatkan imuniti dan mencegah kanser.

Belikan juga minyak but-but dan sapukan pada dada dan anggota badannya. But-but bagus untuk melancarkan peredaran darah dan memanaskan anggota badan yang kesejukan. yang uniknya Minyak But-but ini adalah ia turut boleh diminum. Jangan terkejut kerana ia diperbuat daripada tumbuhan dan bukan dari haiwan atau dari dalam bumi.


InsyaAllah, amalkan produk ini dengan istiqamah. Terima kasih kepada ibu prihatin tadi kerana berminat untuk mencuba produk HPA. Semoga dengan sinergi ini, anak tersebut diberi kekuatan dan mampu untuk sembuh dari penyakit tersebut. Iringi dengan selawat ke atas Nabi S.A.W. untuk keberkatan.

InsyaAllah semoga sembuh dengan cepat.

No comments:

Post a Comment