Wednesday, January 6, 2010

Koleksi Testimoni Pengguna - Baik untuk Ibu Bersalin dan Bayi

Nama : Salma binti Taha
Kawasan : Pendang. Kedah.
Umur : 25 Tahun
Tel : 019-5235015

Ketika mengandung anak pertama saya, Mohd Faiz bin Mohd Fuad yang kini berusia 5 bulan, saya mengamalkan minuman Kopi Radix, Teh Herba dan Madu.






Di samping itu juga saya sapukan minyak But-But. Ternyata ianya memberi banyak kelebihan sebelum dan ketika hendak melahirkan anak. Sebelum bersalin, saya sapukan minyak But-But dan minum 3 titik Madu untuk tujuan mudah bersalin. Rasa gementar hendak bersalin dapat saya atasi apabila saya berasa bertenaga, mudah an tenang ketika sampai waktu kelahiran. Ramai anak teman saya mengalami demam kuning selepas kelahiran dan ianya merunsingkan saya. Namun selepas mengamalkan produk HPA seperti di atas, Alhamdulillah anak lelaki saya tiada demam kuning, kulit halus dan cergas serta lincah. Kini, Alhamdulillah saya mudah melahirkan anak saya. Maklumlah ini anak sulung, dan selalunya keadaan berbeza dengan anak kedua. Setelah kelahiran, saya dapati bayi saya aktif dan mudah mengalihkan kepala dengan cepat. Dia juga tak mudah meragam. Kini, saya mengamalkan terus produk HPA kepada anak lelaki saya seperti Minyak But-but, air mineral HPA dan sedikit Madu Asli HPA.



p/s :Tahniah buat puan Salma. Terbuktilah dengan izin Allah S.W.T., herba Melayu kita tak kurang hebatnya. Kenapa kita terus bergantung kepada produk bukan Islam seperti Johnson dan sebagainya, sedangkan sekiranya kita yakin dengan produk Islam, bukan sahaja dapat pahala, dapat juga menyokong ekonomi orang Islam serta memang telah terbukti, apa yang HPA gunakan kini, digunakan juga oleh tok nenek kita dahulu. Ubatan herba kampung memang tiada tandingannya berbanding ubatan kimia kini. Majulah HPA, insyaAllah.

No comments:

Post a Comment