Thursday, January 14, 2010

Untuk ibu-ibu mengandung, yang hampir melahirkan anak dan yang telah bersalin (siri 2)


"wah....bestnyer tido..."


"Kecik-kecik dah pandai posing..."


"Ini bakal tahfiz nih..."


Comelkan mereka-mereka ini, sanggupkah kita melihat mereka menderita sakit dan membesar dari sumber yang haram dan syubhah? Cantikkanlah fizikal, mental dan spiritual mereka, agar kita bahagia di kemudian hari.....



Carilah yang HALAL untuk keluarga tersayang....


Alhamdulillah, Subhanallah, telah ada produk buatan bumiputera Muslim untuk kegunaan umat Islam semua. Tukarlah dari produk kafir kepada produk Islam ini untuk kebaikan kita di dunia dan di akhirat. Selalunya orang menggunakan Johnson&Johnson untuk diri dan bayi mereka, sekaranglah masa untuk kita berhijrah demi keberkatan yang dijanjikan Allah S.W.T. hasil dari menggunakan produk Muslim yang halal dan diakui kesuciannya. Jadikanlah anak-anak kita orang yang soleh dan solehah, insyaAllah ia menjadi pelaburan buat kita di dunia ini untuk kita dapat faedahnya di akhirat nanti.

Sekarang ni ramai juga ibu-ibu yang bakal mendapat cahaya mata, berilah anak dalam kandungan itu makanan yang bukan sahaja berkhasiat, tetapi halal, berkat dan selamat. Kebanyakan makanan kesihatan di pasaran hanya berstatus halal tapi tak selamat dimakan, oleh itu pesanan untuk ibu mengandung, hati-hati lah dalam memilih.





PRODUK PILIHAN :

1)
8 PRODUK BERMUTU DALAM 1

Set bersalin adalah ramuan yang lengkap khusus untuk wanita yang baru melahirkan anak. Set ini dirumus khas untuk khasiat seperti berikut:-

1. Mengelakkan masalah kebas kaki dan tangan. Keadaan ini berlaku oleh pendarahan yang banyak semasa melahirkan anak sehingga tubuh badan menjadi sejuk.
2. Mempercepatkan kesembuhan dan merawat luka dan pendarahan semasa melahirkan anak.
3. Mengembalikan kekuatan yang hilang akibat pendarahan semasa melahirkan anak.
4. Mengecutkan rahim dan mengembalikan kepada keadaan yang normal.
5. Menghilangkan sakit batu meriyan.
6. Membantu untuk mengeluarkan angin dalam badan.
7. Membantu melawaskan pembuangan air besar.
8. Mengatasi masalah bayi kembung perut, senak dll.

Set bersalin mengandungi:-

Minyak Barut (4 unit).
Gunakan minyak ini untuk mengelakkan kemasukan angin. Sapukan pada seluruh tubuh terutama di perut serta sendi-sendi yang lenguh.

Minyak Bayi (2 unit).
Gunakan pada bayi untuk senak, kembung perut, sering menangis pada waktu malam. Sapukan pada perut dan dada.

Teh Herba (1 unit).
Minuman berherba yang bertindak sabagai penyembuh luka dalam dan juga berkhasiat untuk mengembalikan kesihatan dan kesegaran.

Ubat Periuk (4 bunjut X 12 hari).

Rebus 1 bunjut bersama dengan 600ml air dengan api yang perlahan sehingga mendidih. Minum 1 cawan teh untuk 2 kali sehari pada pagi dan petang. Satu bungkus boleh diminum selama 3 hari.

Kapsul Wanita A & B.
Diambil selepas meminum ubat periuk. Amalkan satu kapsul A dan satu kapsul B setiap malam.

Ubat Basuh (Kegunaan Luar).
Rebus ubat ini dengan air melebihi sukatan herba yang sedia ada dengan api yang perlahan. Basuh di kawasan peranakan setiap pagi selama satu minggu selepas hari ke-40 selepas bersalin.

Spirulina.
Digunakan untuk menghindari sembelit, memperbaiki penghadaman dan penyerapan. Spirulina juga bertindak sebagai pencuci kolon dan sekaligus mengeluarkan keracunan dalam badan. Selain itu, spirulina juga memberi tenaga. Amalkan 2 kapsul pada waktu pagi dan 2 kapsul pada waktu malam selepas makan.



2)
3)
4)

UNTUK BAYI TERSAYANG :

1)
2)

3)

4)
Lampin Bayi



HPA telah mengeluarkan pelbagai jenis produk dari set kesihatan sehinggalah untuk kegunaan rumah kita. Lebih 350 jenis produk telah berada di pasaran, dan banyak lagi akan dikeluarkan sehingga keperluan umat Islam dapat dipenuhi supaya tidak lagi bergantung kepada bukan Islam yang diragui kehalalan dan kesuciannya.

Dengan menjadi ahli HPA hanya RM30 seumur hidup, pelbagai produk dapat diperolehi dengan harga murah. Jom gempur Halal!

No comments:

Post a Comment