Friday, December 4, 2009

Kopi Radix dan Kelebihannya


Orang kata Kopi Radix ni kopi biasa je, betul ke?

"Alah sama je macam kopi lain, ape khasiatnya entah, aku rasa biase je, panas jugak aku rasa badan ni lepas minum dia, baik aku minum kopi biasa, kopi kampung tu...". Kata seorang teman kepada saya.

Ye lah, lidah dia, ape saya nak kata, cuma kata saya kepada dia, kalau Kopi Radix ni biasa je macam kopi lain, watpe HPA susah-susah promosi mati-mati, siap iklan ribu-ribu ringgit lagi, apa dia tak rasa ke ada kelainan sangat pada Kopi Radix ni, sampai kitaorang sungguh-sungguh buat GEMPUR RADIX. Tambah orang merokok lagi la tak rase ape-ape, sebab lidah dah tebal dengan nakotin.

Jadi, saranan kepada sesiapa yang masih tak mengerti ape khasiat Kopi Radix ni, cuba lah rasa, sambil menghayati betul-betul aromanya, pasti dapat rasa punya auranya. Tuan Haji Ismail ada buat satu buku kecik, tajuk dia "Radix, satu kajian" bersama Al-Ma'thurat sekali. Kalau pegi HPA Collection ada la jual. Itu la dia butir-butir terperinci tentang keistimewaan Radix Coffee nih.

No comments:

Post a Comment